Holländische Kekse - Reisverslag uit Berlin, Duitsland van Eline Eline - WaarBenJij.nu Holländische Kekse - Reisverslag uit Berlin, Duitsland van Eline Eline - WaarBenJij.nu

Holländische Kekse

Door: Eline

Blijf op de hoogte en volg Eline

22 Februari 2011 | Duitsland, Berlin

Hallooo ihr Lieben,

En weer schrijf ik vanuit het holst van de nacht.

Ik begin Berlijn steeds leuker te vinden en voel me eigenlijk wel op mijn plekje, het is allemaal erg relaxed en gezellig zonder stress... heerlijk!

Afgelopen dinsdag ben ik gezellig uit eten geweest met Robin om even bij te kletsen. Ze zit in het Radisson Blu hotel, een totaal ander hotel dan het Park Plaza Wallstreet. Tot en met vrijdag had ik nachtdienst, niks veel bijzonders dus. Tijdens de nachtdienst kijk ik altijd met Adrienne de meest slechte series die er op de duitse televisie bestaan, Familie im Brennpunkt, Mitten im Leben en Alles was zählt zeer hilarisch en daardoor gaat de tijd ontzettend snel!

Zaterdag ben ik dan eindelijk weer een keer uit geweest! We zijn met Robin, Moira, Coen en Jason, een collega van Robin, naar de Matrix geweest. Echt een supergezellige avond en ik kan niet wachten om nog meer van het Berlijnse nachtleven te zien tijdens mijn vrije daagjes aankomend weekend!
Gisteren hadden we weer een safety & security training van Hans, de general manager, en vervolgens was er een personeelsborrel. Het was best leuk om eens de mensen te zien en gewoon weer gezellig met robin, moira en hanne!

Nu zit ik gemütlich in de nachtdienst en begin het steeds leuker te vinden, ik zit nu met een andere collega en ze leert me ontzettend veel en geeft me veel taken. Daardoor heb ik wel minder tijd om enorm uitgebreid te schrijven want ik moet telkens weer iets tussendoor doen ;)

Goed, ik ga weer aan de slag ik hoop dat het goed gaat met jullie allemaal!

Ganz viele Küsschen,
Eline




Ohja: ik werd hier zovaak gevraagd of ik een keer Holländische Kekse kan meebrengen, en ik ben er dus vanavond pas achtergekomen dat daarmee Spacecake bedoeld wordt ;)haha, ik dacht de hele tijd aan stroopwafels...

  • 22 Februari 2011 - 07:49

    Roosje:

    Ghehe..ik zie je al aankomen met pakken stroopwafels..Denk dat het resultaat toch tegenvalt in vergelijking met goede spacecake:-)

    Ik had mijn hart na een week al aan Berlijn verkocht..ik denk dat jij hem daar nu bijna achterlaat!!! (maar kom toch ook nog maar eventjes terug naar Nederland)

    Groetjes en liefs van Jamai!

  • 22 Februari 2011 - 08:30

    Bart:

    Stroopwafels, daar krijg je toch ook een goed gevoel van? Je wordt nog een nachtdier, Eline. Bij de Matrix in Nijmegen waren afgelopen zaterdag Ben en Lenny te horen. Die hebben ze in Berlijn toch maar mooi niet!

  • 22 Februari 2011 - 10:24

    Kayleigh:

    Nou dan weet je wat je te doen staat eline, spacecakejes bakken!

    Dikke kus

  • 22 Februari 2011 - 11:39

    Kees:

    Leuk dat je het zo naar je zin hebt in Berlijn en als je een recept voor spacecake zoekt: jointjedraaien.nl.
    Daar staat zelfs hoe je een wietpizza moet maken.

  • 22 Februari 2011 - 15:08

    Marel:

    Hallooo Süße
    Top dat je je plekje daar helemaal gevondeb hebt! En die duitse series is alleen maar leuk toch!
    Küsschen

  • 22 Februari 2011 - 15:40

    Robin:

    Hey Chica,

    Leuk je verhaaltjes te lezen!!!
    Ik kan trouwens zaterdag niet mee:( want ze hebben mijn dienst veranderd.... duzzz miss kunnen we gwoon morgen of overmorgen weer uiteten gaan ofzow kusss (K)

  • 22 Februari 2011 - 15:48

    Lieve:

    Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Berlijn lijkt me ook een super leuke stad!

    Veel plezier nog in de aanstaande maanden en ik blijf je volgen hoor! ;)

    Liefs!

  • 22 Februari 2011 - 23:18

    Mira:

    Haha, chickie, jij met je stroopwafels. Ik had stroopwafeltjes meegenomen naar mijn hotel en ze waren er helemaal hilarisch over! Ze vraten het op alsof ze 3 weken geen eten hadden gehad en er brak bijna spontaan oorlog uit onder het front desk team, haha.

    Hele fijn week nog & einen dicken Kuss!

  • 03 Maart 2011 - 15:15

    Ants:

    hoi Eline,
    wij vertrekken vandaag naar Oostenrijk. Daar hebben we geen internet, maar Lienz (20 km van het huis) is de eerste en enige stad in Oostenrijk waar je overal gratis kan internetten. We gaan het proberen volgende week, maar mocht het toch niet lukken, dan alvast van harte proficiat met je verjaardag! maak er een fijne dag van! liefs, Ants

Verslag uit: Duitsland, Berlin

Praktijkstage Berlijn

Recente Reisverslagen:

08 Maart 2011

I <3 Berlin

22 Februari 2011

Holländische Kekse

14 Februari 2011

Da macht Mann was mit!!!

06 Februari 2011

Nachtdienst...

30 Januari 2011

De vooroordelen zijn waar!
Eline

Actief sinds 16 Jan. 2011
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 9514

Voorgaande reizen:

28 Januari 2011 - 03 Juli 2011

Praktijkstage Berlijn

Landen bezocht: